Translate

söndag 8 december 2013

Glida på en räkmacka...

Sista måltiden hos svärmor o svärfar 

Grattis i förskott till världens finaste farmor/svärmor/mamma.
Svärmors hus har alltid varit ett varmt hem att komma hem till. 
I de tre olika husen de har bott i under mina 15 år i släkten har det alltid strålat värme och mys.
Man ska ju inte ens tala om Kolle, mys på riktig högnivå.
Det bästa jag vet är att komma hem till henne/dom och se vad som är nytt.
En kvinna som kan konsten att pynta, mysa och se till att alla mår bra.
Att handla presenter till den kvinna är väldigt roligt...känner att hon uppskatta det...tror jag...jo det gör hon.

Men nu blir det nog att jag får ta lite time-out från bloggen...kommer ha lite dålig kontakt den närmsta tiden.

Från och med nu ska jag/vi glida på en räkmacka.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar