Translate

tisdag 10 december 2013

Tequila sunrise...

in the sky.
En tidig kall vinterdag tog vi oss till Köpenhamns flygplats för att bege oss till Boa Vista, Kape Verde.

Efter att fått i sig en och en halv timmes sömn på flygplanet, vaknade jag upp och fick syn på denna himmel.
Så otroligt vackert

5 timnars flygresa innan vi mellanlandade på Tennetiffa för att tanka upp planet.
En halv timme senare var det dax att lyfta igen.
Två underbara sömntutor hade jag sidan om mig hela tiden. Mitt hjärta smälter när jag ser syskonkärleken mellan dem.
Två rader bakom mig hörde jag det hjärtliga skrattet från min bonusson när hans pappa fick honom att skratta så gott.
Ännu en gång smälte mitt hjärta.

Två timmar senare var vi äntligen framme på vår ön.

Fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar