Translate

tisdag 7 februari 2017

Stockholm & QX galan...

Efter en tågresa med X2000 anlände vi till Gamla Stan.

Vi checkade in på Old Town Lodge & fann vårt kryp in.
Skrattet som vi la av när vi befann oss i vårt inglasade kuvös till sovrum var smittande.
Öronproppar & handdukar låg fint på vår säng. 
Ett billigt & annorlunda alternativ & otroligt roligt.

Min Stockholms kollega & hennes vän kom på fördrinkar, även Miccas barndomskamrat kom & sa hej. 
I galaklackar gled jag ut på kullerstensgränden & vi tjöt av skratt !
Med mycket hjälp & stöd lyckades jag ta mig ner till gatuhörnet där vår Uber väntade.

Vi möttes av glitter & glamour när vi kom fram till Cirkus...fotografer, kändisar & härliga dragqueens överallt.
Själva QX galan/showen var helt fantastisk, som ni inte får missa på TV 4 på lördag kväll.
Så mycket skratt, kärlek & tårar under denna kväll. Helt magiskt vilken stämning.
Gayvärlden är en helt underbar värld.

Efterfesten bestod av gaydrinkar & dans bland dem vackraste "kvinnorna", de sexigaste gaymännen jag har någonsin skådat & härliga flator.
Kärleken på dansgolvet var obeskrivlig.

En kväll att verkligen minnas !
Tack Meter Television & Vuxen.se för denna inbjudan.
& tack älskade dotter för du följde med ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar