Translate

lördag 2 mars 2013

Älskade Marie...

Hon lärde mig konsten med Kundalini Yoga
Hon lärde mig om Chakra
Hon lärde mig om Yogi Bhajan
Hon lärde ut den musik som får min själ att sjunga
Hon lärde mig att stanna upp och lyssna
Hon lärde mig stillhet
Hon lärde mig att älska yoga

Hon lyssnade på sitt hjärta och följde sin man till Afrika.
Nu är de inne på sitt andra år i detta land.
En sådan fantastik resa de gör tillsammans med sina två flickor.

Där finns dagar jag saknar henne så och hennes varma yogastuga.
Saknar henne då det poppar upp yoga tillställningar och konserter.

Men en vacker dag så kommer jag att krya in i hennes stuga igen och sätta mig på en matta och bara lyssna på hennes underbara röst.
Tänk att få sitta där och sjunga Mantra tillsammans igen...

Du är saknad min fina YogaMarie. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar