Translate

onsdag 17 april 2013

Bestulen...

på all min energi.

Just nu känns det som jag tappat mitt jag
Som om jag har blivit bestulen
Som benen har blivit bort slagna under mig
Kärlekslöst och känslolöst

Detta är inte likt mig, att låta någon få komma in i mitt jag och bara ta.
Iallafall var det riktigt länge sen sist.

Åkte till fina YogaLina idag och bad om ett stärkande yogapass.
Vi kramades länge utan ord...denna kvinna !
Ja, det blev ett underbart pass och mådde lite bättre.

Jag körde hem och kände hur tårarna började tränga sig på.
Känslan att få krama om min man var så stark.

Jag öppnade ytterdörren och gick direkt fram till honom.
Kröp upp i hans trygga famn och dagens tårar bara kom.
En sådan skön känsla, så lugnt och så älskad.

Nu ska jag försöka lägga detta bakom mig och se framåt.
Måste inse att vissa saker kommer aldrig att ändras.

"Alla rosor får inte plats i skålen...vissa måste man låta vara utanför".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar