Translate

torsdag 23 maj 2013

Apple blossom...

Det har känts den sista tiden som jag har haft en tvångstdräkt på mig.
En tvångsjacka fylld med känslor, sorg, krav, förväntningar, känna sig otillräcklig, inre stress och ett nytt ansvar.
Men de sista dagarna har jag lyckats kravla mig ur den jackan. 
Känner att vingarna börjar ta form och att snart är hela jag tillbaka.
Min man sa till mig i förgår - Välkommen tillbaka !
Man tror inte att andra kan se hur man mår.
Men tydligen speglar det av sig mer än vad man tror.
Det känns riktigt bra nu.
Jag vet min roll och hur mycket min far förväntar sig av mig. 
Jag kan aldrig säga det tillräckligt
Prata prata prata !!!
Men såklart funkar det inte om den andra inte lyssnar.

Känner på mig att det kommer bli en toppen helg.

Tack Hanky och mina underbara tjejer för att ni finns...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar