Translate

söndag 26 maj 2013

Morsdag eller...

Farsdag?
Konstigt hur en dag kan bara vända.

Vaknade till fågelkvitter och mannes aftonsblick som satt kvar.
Myste på Kolle och cyklade inom pappa för en snabb puss o kram.
Sen blev det blommor o blader hos svärmor och härliga blommor
från en av mina stora gåvor här i livet...min älskade dotter Micca.
 
Stack inom pappa igen på seneftermiddagen för att titta till honom.
Usch..möttes av en ledsen gammal sjuk och trött man.

Storasyster berättade lite efter hennes möte med honom idag. 
Jag vill SKRIKA!!!.....det är så orättvist.
Jag tror på att allt har en mening här i livet och tror starkt på det.
Undrar bara när jag ska få svaret på denna gåta?

Orden...in sickness and in health ringer i mitt huvud om och om igen.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar