Translate

onsdag 22 maj 2013

Rho do den dro...

Saker börjar falla på plats...sakta men säkert.
Börjar komma in i en rutin som fungerar.
Allt nytt är alltid en omställning.

Kanske behöver man inte förstå sig på allt eller varför de händer
eller varför man ser olika på saker o ting.
Det viktigaste är nog att tänka på sig själv och de allra närmaste.
Så länge man håller ihop det så håller man ihop sig själv.
Att allt som känns rätt är nog rätt.
Jag måste bara lära mig att sluta tänka på just allt och alla. 
Ingen förväntar sig det, så varför då tänka det.

Från och med nu är det upp till var och en.
Det känns så skönt att kunna säga det till sig själv.

Jag säger till mig själv varje kväll
-idag har jag gjort mitt bästa, jag känner mig nöjd och händer
det något imorgon så känns det bra i hjärtat.
När jag inte kan säga det till mig själv då är det inte ett bra tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar