Translate

måndag 8 juli 2013

Så skönt pappa, vila nu...

I 12 timmar exakt satt jag och höll din hand, som jag hade lovat
I 12 timmar hörde jag din djupa andning
Hörde hur den förändrade sig under natten 
Så livlös men ändå så levande, så envis
 
Vi sa till dig...att det är okej pappa, släpp taget
 
Dina fyra döttrar vakade rund dig hela natten och in på morgon kanten...vackert
Medan din son befann sig på BB
Vi sa gång på gång till varandra, han väntar på att bli Farfar innan han
kommer gå...och det blev du
Morfar 7 gånger och Farfar idag för första gången på Din dag...Kjell dagen 
Så mycket kärlek runtom dig och så älskad

Att se Mikaella sitta vid din sida, smeka ditt ansikte och hålla din hand tidigt igår
kväll värmde så. Healing för henne och för dig...hennes Baloo och hon din Mowgli.

Jag fann sådan törst i min storasysters byst,
hon luktade så gott och kände mig verkligen som lillasyster...tusen pussar Pia

Sov nu gott älskade pappa och vila i total frid.

Sitter i uterummet och ser svägerskans syster komma igenom grinden
med blommogram. Vad är oddsen?
Kramade, grät och skrattade om vartannat.
Älskade Annie du måste göra pappas blommor! 

Tusen tack Jessica L. 
Underbart vackert, så snällt och omtänksamt av dig
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar