Translate

tisdag 20 augusti 2013

Så nöjd...

Vissa dagar blir bara så jäkla bra.

Åkte ner till stan efter jobbet idag.
Inhandlade massa fint och hittade den bästa presenten till min älskade bror.
Super nöjd över mitt köp, gick jag över vägen för att köpa lite vin.
Väl inne i butiken fick jag hjälp av en super trevlig manlig kund. 
Han hjälpte mig att hitta det perfekta rödvinet (till min vaktmästare i hatten)
Mannen kunde verkligen sitt vin.
Kände mig jätte nöjd igen, glad över samtalet och över vin valet.
Stående i kassakön tittade jag mot ingången och där går hon in!
Min älskade fina Yoga Marie, hemma en runda ifrån Afrika.
Vi hade sagt att vi skulle försöka träffas innan hon reste. Men så träffades vi bara så här rätt upp och ner...underbart.

Så härligt att se dig Marie och få krama om dig, saknar dig så.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar