Translate

torsdag 15 augusti 2013

Tillbaka...


Första hela veckan på tre månader.

Ja, hur känns det, säg...
Det känns bra!
Helt själv på avdelningen denna veckan
Mycket skönt måste jag säga
Helt tyst och jag har haft helt egentid med min hjärna
Jag har fyllt min själ, huvud och öron med underbar ljuvlig musik, från morgon till kväll
Har blickat tillbaka på pappas och min resa
Så mycket som hände 
Var var jag ?
Helt borta i sorg, omvårdnad och att ge så mycket av mig själv till pappa
Min älskade man och älskade barn har saknat mig, det har jag förstått.

Idag känner jag mig härligt glad...
För det första att jag har fått veta att pappa är äntligen kremerad. Har varit jobbigt att veta att han har legat i en kyl i 6 veckor och bara väntat. 
Sen har andra sakor fallit på plats och sakor har bara löst sig, så skönt.
Att min starka kärlek till min man är tillbaka och vi är där vi slutade för tre månader sen...underbart. 
Känner mig så levande !
Inte helt fel heller att vi ska rymma på Hanky Weekend på fredag. 
Sist men inte minst har mina två tjejer systerdate i stan idag, ren kärlek när jag tänker på det.

Jag tackar mig själv för att Jag är tillbaka från den långa resan. 
Skönt att vara "hemma" igen.

...får ju inte glömma bort min bokning av konsert i Stockholm i oktober. 
En riktigt Lindadate, helt med mig själv.
Hotel och Snatam Kaur...underbart !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar