Translate

söndag 20 oktober 2013

Lik i garderoben...

En regnig söndag och överfullt i våra garderober.

Har man inte använt ett plagg på ett år så  kommer du troligtvis aldrig
använda det igen (har jag hört)
Om man då har plagg som är typ 10år gamla så är det dax att kassera!
Vilket jag/vi har gjort idag. 
Så jäkla skönt, så mycket plats vi fick och hur många galgar som helst blev över.

Jag fick lagat lite olika plagg, Henke klippte av snygga jeans till skit snygga shorts
och jag strök upp mina sommarklänningar.
Nu är jag färdig och vet precis vad jag ska ha med mig till Kap Verde.

Längtar sååå tills vi ska åka. 
Total familjetid utan mobiler, data, padda eller annat som stör.
2 veckor tillsammans med bara familjen, det bästa som finns.
 
Våra allra godaste vänner har frågat oss många gånger om vi ska
åka på semester tillsammans.
Svaret har alltid blivit ett nej !
 
Nää, semester för mig ingår där inte vänner över huvudtaget. 

Nu räknas det ner...

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar