Translate

tisdag 5 november 2013

Kvar i Bubblan...

Idag är en dag som jag kan nästan förstå varför min far valde att ta avstånd till omvärlden.
Att han låste in sig i sin bubbla.

Jag har varit i min/vår bubbla den senaste tiden och särskild efter helgen. Där jag trivs som fisken i vattnet.
Jag vill inte komma ur denna bubbla men känner att jag kan inte vara här jämnt.

Så jag tog och sträckte ut mina händerna lite utanför bubblan. Då jag snabbt insåg att jag skulle ha dragit in dom igen.

De senaste dagarna har jag mött människor som jag inte förstår mig på.
Märkliga beteende och korkade handlingar.
Jag måste förstå mig på hur människor tänker för att släppa det och gå vidare. 
Tycker det är facinerade med människor och deras sätt att vara...samtidigt som det kan riva isönder mina tankar. 

Yogan ikväll fick mig att släppa det mesta, älskar min yoga.
Tror jag kryper in i min bubbla igen, där jag förstår de som är där inne med mig.
Kommer ut när det ser ljust ut igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar