Translate

måndag 6 januari 2014

Dagen före...

doppar dagarna.

Känner bara blandade känslor inför att börja jobba imorgon efter 4 veckors ledighet.
Visst är det skönt med rutiner och att skolan börjar.
Men samtidigt vet man precis hur det kommer att se ut.
Man kan ju det utan o innan till. Vilket jag tycker är sååå tråkigt.
När tröttheten tar över våra kroppar, nu är vi bara fulla med liv och energi.
Jag älskar när varje dag bjuder på något nytt. Att inte veta vad som väntar från dag till dag.
Jag vill att varje dag ska vara tokig och små galen.

Jag har svårt att tro att vi har varit utomlands, dagarna har bara rullat på och sen rullat över på ännu mer ledighet.
Känner bara hur jäkla tråkigt det ska bli att börja jobba igen.
Jag får helt enkelt boka in en galen weekend med min Hanky snart...
En sak är säker....familjen har verkligen varit på varandra dygnet runt i 4 veckor.
Det har varit jätte mysigt men känner att det har varit väldigt ovanligt.

Jaja, tack för denna långa ledigheten och visa mig nu våren vad du gömmer bakom dina nakna grenar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar