Translate

onsdag 26 februari 2014

Vilken härlig känsla...

Onsdag och tre super nöjda avslappnings gäster.

Mina lunchraster läggs nu förtiden i wellness rummet på jobb.
Detta är det bästa jag har gjort på länge.

Att få stressade arbetskamrater att slappna av så mycket att de somnar är helt underbart. 
Att få höra vad de alla tycker om upplevelsen är riktigt intressant.
30 minuter känns som 10. 
Många trodde inte de kunde slappna av, men i mina händer så kunde dom det...härligt vilken känsla.
För varje dag som går nu längtar jag bara mer och mer efter att få komma igång i stan.
Imorgon är det en ledig lunchrast (som det ser ut just nu) och då blir det min tur att slappna av nere i vårt solarium.
Fredags lunchrast är det en återkommande gäst som står på listan.

Lyckliga dagar...för alla

Bilder tagna hemma hos min älskade svägerska 

1 kommentar:

  1. Vad underbart det låter. Jag skulle vilja slappna av så här!

    Tack för fina ord hos mig - resan var verkligen jätteskön och härlig.

    KRAM!

    SvaraRadera