Translate

söndag 9 februari 2014

mmm, så kan det va...

Jaha...då var denna helgen snart till ända.

I fredags bjöd vi på AfterWork make your own pizza med våra goda vänner. 
En kul kväll som uppskattades av familjen N. alltid lika kul att få passa upp dom.
Älskar att komma på tema för våra AW träffar...en kul tradition som jag tycker vi fortsätter med ett tag till.

Det blev date på stan i lördags med Lill~Loppan. Vi skulle bara ha en brunkräm men kom hem med massa olika påsar i händerna...opps. 
Kvällen bjöd på resturang~date med Gregge och hans Tess. 
Alltid lika trevligt och med härligt skratt. Tess skratt smittar lätt av sig, likaså med Mama Mia i fredags då tårarna rann. 

Vissa känner jag mig så sjukt bekväm med vilket gör att jag delar ännu lättare med mig om mitt liv och tankar. 
Vilket gör att jag ofta rullar på mina ögon (dagen efter) när jag tänker -vad sa jag egentiligen?
Jag har helt enkelt kommit fram till att detta är jag och jag älskar att prata och dela med mig. 
Alla lever, alla tycker, alla tänker, alla känner, alla älskar, alla misstycker och jag säger allt högt.

Söndagstvätten kallar...ser sjukt framemot denna vecka som kommer och nästa söndagsbrunch med min älskade bror på tu man hand.
Inväntar även svar från Regina Lund spännande. 

Ha en god vecka vänner så hörs vi snart igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar