Translate

fredag 11 april 2014

Två små kräftor...

En märklig dag igår...
Mikaella ringde hem vid halv nio igår kväll och sa ~jag drar till Malta på söndag, vi flyger från Stockholm och vi kör om tre timmar.

STOPP ! vad händer ?

Hem kom hon med stormen slängde ihop sina saker och drog.
Grät gjorde jag när hon kramade mig hejdå.
Hon frågade varför jag grät...jag fick inte fram ett ända ord. Till sist gissade hon rätt ~gick det för fort mamma? 
Jag nickade och grät lite till...fick ju ingen tid att förbereda mig.

Tårarna fortsatt falla när jag skulle lägga mig. Kände mig glad över att hon var så lycklig, även glad att hon är vuxen men ledsen samtidigt för att hon börjar dra sig ifrån mig/oss.

Konstig känsla...man är trött på dom ibland och vill att de ska vara borta ett tag...men så försvinner dom och då blir man ledsen.
Men det är väl en process att släppa dom när de börjar bli vuxna.

Istället fick jag äran att passa min brorsdotter idag en hel dag...lilla söta trollunge.

Ha det så roligt på Malta älskade Micca så ses vi om två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar