Translate

onsdag 7 maj 2014

Känner mig busig...

Tror jag har lite åldersnoja...

Inte att jag är rädd för att bli gammal och rynkig, kan tycka det är rätt charmigt, speciellt på män tex: som Hanky...mums

Nä vad jag är rädd för är att man vaknar upp en morgon och hör grattis på 55årsdagen ! och fattar inte var tiden tog vägen.
Att sen känna...varför har vi inte gjort det, varför har vi inte varit där and so on.

Alla runt om en ser man att de börjar bli äldre...folk på jobb som var som mig för 16år sedan som är nu just 55.
Det känns som igår ! Snacka om att tiden har flugit förbi.
 
Nä, jag sa till Henke innan han åkte till München ~lev livet och gör massa galna saker, du vill inte tänka sen varför gjorde jag inte det. 
Sagt och gjort

Jag försöker fylla alla mina sinnen, alla mina olika sidor jag har.

Avslappningsstugorna är bara mumma för själen, en sann glädje att kunna ge.
Min mera andligasida ska få sig en dos imorgonkväll...4 timmar med likasinnade längtar så det nästan gör ont

När det gäller att mätta min yoga/mantra musiksida, så blir det konsert nästa onsdag tillsammans med min soulmate
Sen finns där andra sidor och sinnen men det tar vi inte här...sorry

Men efter ett riktigt trevligt och roligt samtal idag med en person som jag inte känner, har jag då stillat ett sinne till.
En sommar och en höst som väntar oss med massa galna äventyr älskar det !

Livet är verkligen för kort för att inte leva fullt ut.
 
Måste säga att jag känner mig mer levande nu som snart 40 åring än vad jag gjorde när jag var 20. 
Att skaffa barn tidigt har sina nackdelar och fördelar...just nu ser jag bara fördelar.
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar