Translate

lördag 14 juni 2014

Blommiga fredag...

Kom hem från jobb och möttes av en 
sovande blomma i gudmoderns famn.
 
Mitt hjärta smälte av ren kärlek
Efter ett par timmars passning kom min stolta bror och hämtade sin skatt.
Han fullständigt lyser av lycka och kärlek när han håller sitt barn
Har igenom åren undrat hur det skulle vara att se sin "lille" bror som förälder...nu behöver jag inte undra längre, nu njuter jag bara av att se på honom och vad de har skapat
Vackert...
 
Sen på kvällen begav vi oss till vänner som väntar sitt första barn.
Även det är så roligt...det är en av Henkes äldsta vänner som väntar, inte han men hans festmö. 
Detta är något som Henke är så otroligt glad över, för att han trodde väll att det inte skulle hända.
En ren och sann lycka och vänskap.
Underbar härlig kväll med fanatisk god mat och god sällskap.
 
I dag tackar vi Facebook för att dessa två män har åter funnit varandra och även jag har funnit två nya härliga vänner i mitt liv.
Tack Gregge o Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar