Translate

onsdag 9 juli 2014

8 juli...

en dag man sent glömmer
Då föddes vår allas lilla Flora
Hon kom till denna värld tidigt på morgonen på just Kjelldagen
När nyheten om hennes ankomst nådde mig satt jag med min älskade fars hand i min hand.
Jag kunde berätta för honom att han hade just blivit farfar för första gången till en liten flicka som ska heta Flora.
Exakt tre timmar senare tog han sitt sista andetag.
En dag full med så mycket glädje, kärlek o sorg...en dag som jag alltid kommer minnas som igår.

Så igår var det dax att fira vår älskade lilla Floris ett årsdag...med massa packet, sång och bubbelbad som pappa Niklas fixade fram.
Så mycket kärlek och pussar denna lilla tjej får från alla runt om.
Vi till och med överraskade dom med att stora kusinen Micca var med.
Jag körde upp och hämtade henne på High Chaparral dagen innan, för detta ville hon inte missa, sann kärlek.
En härlig varm kväll hemma hos min brors fina familj...och vilken god mat !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar