Translate

tisdag 1 juli 2014

Like sand...

Jag lever.
Jag har varit lite dålig på att blogga på sistone varför vet jag inte riktigt.
Huvudet snurrar på högvarv med massa med tankar så där hade varit massor att skriva om.
Problemet är väll att där är för mycket sanning i mina tankar och hade antagligen sårat en del. Men visst hade det varit skönt att få skriva av sig...

Jag saknar min älskade dotter så.
Det är svårt att bli "vuxenförälder" tycker jag och är så sjuk rädd att vårt förhållande ska förändras. 
Man vill att hon ska sakna en lika mycket som jag saknar henne och man vill bara hänga med henne.
Jag känner mig alltid så levande i hennes sällskap, saknar hennes kommentarer, hennes skratt, hennes galenskap, hennes händer och hennes doft.
Det är klart hon ska ha sitt eget liv och leva det till fullo, men jag vill så gärna stå som åskådare o se på medan hon gör det.
Nu längtar man efter när vi ska träffas nästa gång och längtar till vår weekend i Köpenhamn i slutet av sommaren.

Jag låter dig rinna sakta igenom mina fingrar men kommer aldrig släppa dig

                                                                love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar