Translate

söndag 17 augusti 2014

Märklig sommar...

Semestern lägger jag bakom mig

En semester som har varit så varm med super fint väder
En semester med en "sjuk man"
En semester med en man utan röst, tror starkt på obalans i femte chakrat också kallat halschakrat (5veckor utan röst)
Tror på en totalkörd man som var riktig nära att "gå in i väggen" innan semestern
En man som tog tre veckor på sig att hitta sitt jag igen.
En semester helt utan min äldsta älskade dotter
En semester med en arbetslös bonusson
En semester utan någon kontakt med en nära...självförvållat
En semester med en Lill~kicka med stora fjärilar i magen nästan hela tiden
Ja en mycket turbulent semester.

Det har även varit en semester fylld med massa skoj i allt elände...besök på 
Bakken
Liseberg
Halmstads Aventyrsland 
High Chaparral 
Ljusfest 
Camping i Småland, Göteborg och i Sölvesborg.
Många härliga dagar och kvällar på fina Kolle.
Picknickar, nakensolning, massa bad o massa sol och mycket prat
Många möten och mycket intryck.

Nu ser vi en lång höst framför oss och jag lovar den kommer bli "galen" på alla dess sätt
Galen i att få fart på en person i detta hus
Ser till att maken får sin röst hörd på jobb
Ser till att Lill~kickan kommer trivas på sin nya skola
Ser galet framemot att hämta hem mitt stora hjärta
Sen ser vi framemot året galnaste fest någonsin...lever bara en gång denna tid kommer aldrig tillbaka.

Säger bara bring it on 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar