Translate

söndag 16 november 2014

Keep on...

drawing on my face and I'll turn my back 

Ja då är man här igen efter en fartfylld vecka och helg.
After work hemma hos oss i fredags och myskväll hos vänner igår.
Två sköna kvällar med två av Henkes äldsta vänner och deras fruar.

Jag kröp ner i sängen igen bara för att jag kan.
Som vanligt snurrar tankar och känslor.
Stockholmsdottern ringde igår igen och det är verkligen som att prata med sin bästa vän. Älskar att prata med henne och skratta med henne.
Tänker ~låt aldrig detta ändras...

Tänker även ~vad är en vän egentligen?
För mig är det någon som man delar glädje o sorg med, någon som ser på dig och accepterar dig för vem du är, någon man kan lita på och någon man kan längta efter.
En riktig vän är någon som gläds åt din lycka och vad du har.
Känner mig så tacksam för de vänner jag har runtom mig.

Nää nu ska jag ta mig en lång promenad i skogen bara me myself and I.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar