Translate

lördag 29 november 2014

Make the best of it...

Idag för 17 år sedan begav jag mig ut för en natt på ett dansställe.

Jag och min vän tog taxi dit och hem med samma taxichaufför.
Mums tänkte jag...
Jag raggade på honom så gott jag kunde, som senare slutade i en date.
17 år senare är vi kärare, gladare, starkare, galnare, lyckligare och äventyrligare.

2 bonusbarn fick jag med på köpte när vi träffades och mannen fick 1 gratis...
Tillsammans fick vi vårt lilla monster som sammansvetsade tillsammans hela familjen.

Det har verkligen gått upp och ner igenom åren.
Men med tiden läker alla sår.
Hemligheten är att vara starka tillsammans, hålla ihop, stå varandra nära som man och hustru, som mor och far och som bästa vänner

Livet är för kort för att hänga upp sig på små saker
Livet är för kort för att ha tråkigt
Livet är för kort för att vara osams
Livet är för kort för att inte leva

Make the best of the time we have together...

Idag är jag så tacksam för att jag åkte till det där stället och att han körde just den kvällen.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar