Translate

tisdag 23 december 2014

Lilljulafton...

Huset vilar tyst, ljusen lyser stillsamt och huset doftar juletid.

Mina tankar tar mig tillbaka till de sista två månaderna.
En tid där jag tappade mitt fotfäste helt, med nedstämda dagar, många tankar, många beslut,  en släng av 40 årskris, ja en väldig upp och ner tid.
Hela den här grejen med "vuxna" barn och allt vad det innebär...

I allt detta dök en vän upp från ingenstans.

Gav mig något annat att tänka på
Fick mig att le igen
Skratta hårt
Gav mig känslan tillbaka
Och äntligen någon annan som verkligen förstod mig när jag sa ~vad är det som händer ?

Idag är verkligen en dag då jag känner mig så tacksam och glad.

Lilljulafton knackar på dörren idag och vi firar lite jul med svärföräldrarna och våra barn.

God Jul och tack. 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar