Translate

tisdag 2 december 2014

World wide...

Säg vad man vill om sociala medier...men jag totalt älskar det.

USA vaknar, Sverige är mitt uppe i sin dag medan Oceanien håller kväll.

Imorse när jag vaknade bjöd en vän från New York på ett filmklipp från Times Square, där U2 spelade live mitt på gatan, underbart att se !

I helgen var där många barndomsvänner från Australien som var iväg och campade i det vilda, härliga bröllop var vissa på och andra var iväg på olika äventyr.
Medan vännerna i USA firade Thanksgiving med släkt och vänner.
Och här i Sverige firade vi första advent.
Kontrast 

Vissa har snö, andra har någon konstig slags varm vinter, vissa har sommar och vi har fått den första vinter kylan.
Kontrast

Vissa delar med sig och vissa inte.
Vissa saknar jag...
Men de som delar med sig njuter jag av.
Härligt att se vad som händer runt om i världen med vänner och släkt.

Sen har vi Facebooks messenger oj oj oj...vilken fantastisk uppfinning.
Kan prata med vem som helst, var som helst och hur som helst...riktigt beroendeframkallande och så jäkla roligt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar