Translate

söndag 22 februari 2015

Aqua Kiss...

Summerar lördagen och söndagen 

Efter en lång sovmorgon, lite upp~packning, veckohandling så var det dax för ett nytt "party" i Dalby.
Ett gäng glada unga tjejer/mammor mötte mig i dörren med bubbel. 
En toppen kväll med storsälj !!
Man ska verkligen inte döma boken från sin framsida. 

Dock mindre roligt när jag upptäckte att två av min storsäljar produkter saknades när jag packade upp. 
Trodde först jag hade glömt dem kvar på förra partyt, men det visade sig inte vara så.
Sen tänkte jag, någon har snott dom på förra partyt...verkar konstigt med tanken på att små påsarna som tillhör saknas också.
Så dagens stora gåta har varit, var är mina två produkter och vem har tagit dom? Som jag brukar säga what goes around comes around.

Idag har jag hängt ett hänglås på min väska.
Dagen har annars varit en vilodag och tvättdag, inte så glamoröst men måste göras.

Svärmor ringde innan idag för att kolla om vi hade överlevt Stockholm, så gulligt och omtänksamt.
Även Stockholmsdottern ringde och stämde av läget innan hennes arbetspass  jag är så stolt och glad över henne.

Ny arbetsvecka väntas nu...suck
men helgen bjuder på nya möten.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar