Translate

torsdag 2 april 2015

Still kicking...

Gårdagen tog mig till Trelleborg
Körde lite fel men möttes av ett härligt gäng tjejer/damer när jag väl var framme.

Ett riktigt "Tea~Party" med saft o bullar och kaffe o kaka...tillsammans med mina tillbehör 
Jätte roligt och skönt att hålla i ett party mitt i veckan.

Många gånger ställer jag mig frågan ~ undrar hur länge man håller på?
hur gammal är man när man inte vill längre? 
när tappar man suget helt?...

Igår kväll tror jag att jag fick lite svar på min fråga 
Mötte den härligaste damen.
Hon var med under hela visningen, visade stort intresse och det lös fullständigt i hennes ögon.
Ögon som speglade glädje, ungdom, kärlek och sann lycka.

När det var dax att ta upp beställningar, så kom denna dam in till mig.
Vi skrattade gott tillsammans, pratade allvar och delade upplevelser med varandra.
Denna dam gjorde en stor beställning och var så nöjd...
Vi kramades och skrattade lite till.

Jag var tvungen att fråga hennes arbetskollega som kom in efteråt ~hur gammal är hon?
Hon svarade ~62 !

Underbara härliga kvinna
Gift med samma man i alla år, ute och dansar så mycket så att hon hade sträckt sig rejält och hade svårt att gå...njuter fortfarande av kärleken till varandra.
Jag blir så otroligt glad över sådana här möten.

Jag kom hem mitt i natten...satt mig vid datorn med en gång och skickade iväg deras beställning, vill inte hon ska behöva vänta allt för länge på hennes "paket"

En härlig kväll värt varenda mil

Så nu önskar jag er alla en skön påsk och njut av varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar