Translate

söndag 19 juli 2015

En natt på Kolle...

Nu så har även min älskade man semester med oss.

Härligt att ha honom runt om mig och se i hans ögon att han är ledig i 4veckor.

Igår kväll kröp vi in i vackra Kolle och sov över efter en fartfylld vecka...
Hanna och jag kom på igår att det var första dagen vi inte hade småbarn runt om oss.
Två dagar med lilla kusinblomman, två dagar med Juicy och en halvdag med Mysans lille son. Mysig vecka 

Jag vill verkligen tacka våra goda vänner som tog med vår dotter till Skånes Djurpark här om dagen, himla snällt av er.

Stockholmsdotter blev överraskad utav sin bästa vän med en kryssning till Tallinn med spa på hennes 20årsdag...en vacker vänskap de har.
De har skickat bilder och filmer...så underbart att se sin dotter så lycklig. Ni är så fina tjejer och hoppas ni har njutit riktigt av varandra.

Ikväll väntar vi in min bonusdotter och pojkvän på lite söndagshäng och mat...ska bli kul.

Trevlig söndag på er och välkommen hem Fam: N. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar