Translate

söndag 15 november 2015

Mustascher...

och julklappspapper.

Summerar helgen...

Efter en halv jobbvecka var det konstigt nog skönt med helg ändå.
Fredagen blev en myskväll med maken, lillfisen och hennes övernattningsvän.

Lördag bestod av massa spring...
Maken på verkstad och senare hos barberaren med rakning och styling av skägg...han doftade gott.
Själv var jag och tömde det sista i min avslappningsstuga. Körde vidare och hämtade vackra ljus hos en vän som ska säljas på mina partyn.

På vägen hem körde jag inom värdinnan till kvällens vuxenparty och lämnade av lite smått o gott.
Partyt bestod senare av kolleger till värdinnan och med massa gott tilltugg, det blev en toppen kväll med massa hjärtligt skratt med mustascherna på för att stötta prostatacancern.

Mannen fick underhåller värdinnans man hemma hos oss som de senare kom och mötte upp oss.
En mycket lyckad kväll.

Idag söndag blev det inhandling av de sista julklapparna och inslagning.
Och min morsdagspresent gick från lykta/vas till ny myslampa...mycket nöjda.

Så var det med denna lilla helg.
Ha en skön vecka vänner och sköt om varandra.
Hela helgen har mina tankar gått till Paris och tårarna har kommit o gått.

Vi är alla lika...glöm aldrig det och låt oss lära våra barn detta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar