Translate

onsdag 25 november 2015

WTF...

Where's The Falafel ?

Morgonen i Stockholm började med sovmorgon...efter en super mysig och trång natt med min älskade dotter.
Älskar att skeda med henne och att känna henne inlindad runt om mig, gäller båda min döttrar.

Började morgonen med att diska upp i köket, lite frukost/lunch sen gick jag på badrummet.
Tog tag i skurborsten och "Bangen" och gick loss.
Efter en liten timme var det skinande rent.
Underbart !

Fräscha och snygga blev vi upphämtade av Miccas vänner.
Åt lite kvällsmat (Libanesiskt) på det nya super stora köpcentrumet i Solna...Mall of Scandinavia vilket ställe! 

Vi blev sedan avsläppta utanför Centralen strax innan åtta. En liten kvällsfika, sen var det dax för mig att bege mig hemåt och till Bromma.

Just nu sitter jag i luften och känner mig nöjd, glad och så stolt över mina barn.
Har hela tiden tänkt hur jobbigt det är att ha min äldsta dotter i Stockholm och att vi inte ses så ofta.
Men det är kanske inte så farligt ändå...

Detta var ju ett toppen billigt och smidigt sätt att ta sig till henne. Så här får det bli fler gånger.
Om fyra veckor kommer hon hem till Skåne för att firar jul med oss.

Dock känner jag att det behövs lite pappahjälp i hennes lägenhet.
Vi får väll ta oss upp allihop någon helg tillsammans med den stora verktygslådan. 

Fantastiska 2 dagar, härligt att hon tog ledigt idag i all hast.

Även skönt att hon inte sålde mig till hennes nattklubbschef för 5 laxar igår kväll.
Vet inte riktigt om det är rätt pris för en date...det var även tal om giftemål.
Maken var dock inte lika pigg på idéen när dottern förslog det för honom...
Men visst är det smickrande, med tanken på det skilde minus 17år på oss...ett mycket rolig samtal.

Dagens mening lyder verkligen så här:
"What goes around comes around"

Karma...don't mess with my kids.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar