Translate

måndag 28 december 2015

Candyland...



Lilljulafton plockade jag upp min julgodispåse från Tomtens släde.

Påsen var fylld med godheter.
Redan vid lunchtid började jag smutta på den goda påsen...små runda söta och goda chokladbitar.

Jag la undan påsen ett par timmar på eftermiddagen så den fick vila lite.

Senare på kvällen hällde jag upp påsen i en vacker skål och delade med mig med mina nära o kära.
Så härligt att sitta och beskåda den vackra godisskålen tillsammans med de andra små pralinerna.

Julafton kom och jag fortsatte äta ur påse, men godbitarna var rätt sega. 
Segt julgodis är ändå väldigt gott.

De två dagar därefter fick jag lämna över påsen till en annan gottegris, men fick tillbaka den igår kväll igen. Men då ville vår lilla Hanna ha hela påsen för sig själv.

Efter ett par timmas jobb idag kom jag hem till en glad liten tjej och hennes älskade godispåse.
Påsen lämnades över till mig och det var dax för mig att suga åt mig så mycket som möjligt.

Älskar att äta godis men hatar när det tas ifrån mig.
Julgodiset är slut för denna gången och jag hoppas få tillbaka min påse redan i februari.

Tack för denna gång älskade Mickamella~caramella.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar