Translate

lördag 19 december 2015

Country Road....

Vilken toppen kväll !

Julbord på Sundspärlan med våra underbara vänner.

På scen stod Tommy Nilsson, Uno Svenning, Patrik Isaksson och Anna Bromee...och spelade gamla hits.

Själv fick jag en "moment" med Tommy...när han tittade in i mina ögon och sjöng. Varade dock bara i 5 sekonder.

När showen var slut tog den väl trimmade 50 åringen Peter Siepen över som DJ och dansgolvet.
Svarta Klubben böjd på en het brud i skinnbrallor som sjöng sjyssta låtar med sitt band.
Och i lobbyn var det såklart karaoke.

Och vad våre en kväll ute med goa vänner utan att sjunga en liten låt på en scen framför hundra personer...?  nä det våre ju synd.

Efter att ha valt låt så hörde vi kort därefter....Tassy & Sazzy är välkomna upp på scen.
Herre min Gud så roligt och så falskt !
Underbart, och jag blev påmind imorse igen om hur falskt det verkligen var när jag såg inspelningen på Hankys mobil.

Helt enkelt en toppen rolig kväll.
Nu laddar vi om och öppna dörrarna till en ny fest ikväll med mina två äldre systrar och deras gubbar.

Happy Saturday!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar