Translate

tisdag 2 februari 2016

Stuffy nose...


förkylningen har fångat mig.
Skönt på ett sätt

Känner att jag behöver denna tid för mig själv med tankar och mitt snytpapper.

Förra veckan rullade på i hög fart.
Vi hjälpte våra vänner att flytta i måndagskväll och så sjuka de var.
Det ska bli fantastisk roligt att se deras nya hem när allt är klart.

Tisdagskväll firade vi min bonusdotters 23 årsdag tillsammans med hennes pojkvän. Jättetrevlig kväll, härlig känsla att umgås som vuxna. 

Resten av veckan rullade på och helgen bjöd på vuxenparty i Kävlinge med ett härligt gäng tjejer.

Just nu längtar jag så mycket efter min Stockholmsdotter och på torsdag kväll kommer hon hem.
Jag oroar mig så mycket över hennes boende och jag vill inget annat än vara hos henne tills allt är fixat. 

Jag får i alla fall helgen på mig och vi får försöka lista ut hur hon ska göra.
Ser även framemot lille Tusse dop på lördag. 

Kryper ner under filten även denna dag.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar