Translate

måndag 15 februari 2016

Valentine's weekend...

Oj oj oj vad veckorna springer iväg.

Jag dagdrömmer dagligen om mitt nya projekt/jobb. Känner mig stolt och så förväntansfull och vill inget annat än att det ska dra igång.

Helgen som gick bestod av resturangbesök med mannen i fredags.
Hettan från den indiska maten är alltid lika gott. Avslutade vår barnfria kväll med soffhäng och skön musik.

I lördags bjöd vi på hemmalagad Thaimat när min svåger, fru och lillkusinen kom på middag.
Det blev en mycket trevlig kväll tillsammans.

Igår blev det en runda ner till Center Syd...Oj vilket lyft de har gjort på deras köpcenter, så snyggt och så stilrent.
Nya butiker och nya matställen.

Ja och här sitter man nu, måndag morgon på mitt vanliga jobb och dagdrömmer om allt annat än kvalster.

Extrarummet som ska bli vår nya matsal vill jag bara börja på, jag vill beställa möbler men kan inte bestämma mig för vilka.
Jag väntar även på svar från färgaffären om mitt tapetprov från Amerika har kommit....

Ha en skön vecka vänner.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar