Translate

fredag 5 augusti 2016

Försenad...

födelsedagspresent.

Igår överraskade min storadotter & hennes bästa vän vår älskade lilla Hanni.
Dom hämtade upp henne & sa de skulle ut & äta på resturang vilket inte var sant.

Bilen tog dom till HX festivalen i Helsingborg & Hanni förstod då att det var karneval. 
Kvällsmaten bestod av chinamat i box & festivalmunk till efterrätt.
Tjejerna förflyttade sig till den stora scenen & tog plats. Fortfarande visste inte Hanni vad som skulle hända eller vad de skulle titta på.

När hon fick höra Panetoz namn & sen när hon hon såg dom uppe på scen blev hon galet glad.
1,5h show som avslutades med VIP backstage.
Att få höra henne berätta om hur de bara fick gå förbi alla ropande fans & kunde bara gå rakt in till Panetoz som stod & kallade på Hanna var otroligt roligt.

Hanna fick total tunghäfta när hennes idoler pratade med henne när de fotograferades ihop...

Hanna la sig så glad igår kväll & glädjetårarna kom i stora mängder när jag pussade henne godnatt. Hon kunde inte fatta att det var sant att det hade hänt henne.

Jag vill tacka dig fina Cindy från hela mitt mammahjärta att du fixade detta för vår älskade lilla unge. Sann kärlek från dig till oss alla när vi alla vet varför du gjorde det...tusen tusen tack

Vilken toppen kväll & tusen tack till er båda mina underbara vackra själar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar