Translate

torsdag 15 juni 2017

Kära dagbok...

Nu ska jag fylla dig men vackra bilder från en härlig dag

Känner hur ögonen tårar upp igen när jag tänker på denna dag & mina vackra tjejer.

Morgonen började tidigt med håruppsättningar på Hanna, såklart stod Mickamellan för detta. Måste säga det var mysigt att ha henne hemma över natten.

Vi släppte av avslutningstjejen på skolan med en vacker blomma till sin fröken.
Micca & jag åkte vidare hem till henne, åt lite frukost o piffade till oss.

Sena som alltid när man hänger med denna donnan mötte vi upp pappa Hanky i kyrkan. 
Barnen strömmade in i vår vackra stadskyrka med fanorna i topp....& där föll dom första tårarna på mig.

Hanna sjöng solo tillsammans med Hanna nr 2.
Inte vilken låt som helst, utan "My heart will go on"....vår bröllopslåt.
Inte ett öga torrt

Micca & jag bjöd Hanna på lunch på Ostbutiken, en fantastisk god räksallad...mys på hög nivå.

Så avslutade vi denna dag i Halmstad med lite shopping & upphämtning av vår nya "packbox" till bilen, nu ska det campas !

Underbar dag, tack tjejer !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar