Translate

torsdag 27 september 2012

Älskar att raka mig...

Då var den beställd !

Kanske inte min grej det här med att vara feminist, känner mig mer oldfashioned.
Jag tillhör de kvinnor som vill vara kvinna, laga mat (långkok) passa upp mannen, pyssla om barnen tills de är typ 30, jag älskar att raka min kropp och hade inte behövt rösta.
Jag tycker kvinnor som strippar är vackra och de som väljer att sälja sina kroppar får göra det.
Tror faktiskt att jag har drivit en Bordell i mitt tidigare liv. (Madam Kitti, många nöjda kunder)

Sen hatar jag ordet "hen" !
Sist jag tittade såg jag och mannen inte likadana ut. Alltså MAN o KVINNA,
Han och Hon inget annat.

Jag såg en intervju med Caitlin Moran om hennes nya bok "Konsten att vara en kvinna"
Tyckte hon var helt galen och rolig.
Bara för det, kände jag att jag bara var tvungen att beställa denna bok.

Känner att den är jag men ändå inte...

Får ta och läsa den och se hur många skratt det blir.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar