Translate

torsdag 20 juni 2013

I love you...

Idag tog jag och flyttade på pappa.
Han åkte sjukrese-transport och jag körde efter med första lasset.
Småtårarna vilade i mina ögon. 
Drog upp på infarten till detta vackra vårdhem.
Karlslund vilket ställe, rent, modernt, nytt och super fint.
Lite vårdhems-möte och sen ner till stan och shoppade loss åt pappa.
Mysig känsla att handla åt min pappa för en gångs skull.
Återkom med Hanna och lass nummer två. 
Tog en rundvandring på området i rullstolen. 
Pappa sa -nu får det räcka, jag blir helt tagen av omgivningen och måste nog vila lite.
Nu känns det bra, bara lite till fix på rummet. Sen hoppas jag att jag får vila upp mig...matt.

Och på Lindadagen och allt...kärlek.
Underbart samtal med mamma idag också, puss.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar