Translate

söndag 11 augusti 2013

Sommarens återbäring...

Tänker på sommaren som har gått.

Vilken sommar !  Vilket väder !

Vilka möten...möten med underbara människor.
Människor som jag har mött igenom min blogg, Facebook och i samband min pappas sjukdom/bortgång.
Samtal och möten som har uppstått pga min öppenhet, ärlighet och
att jag delar med mig om mitt liv. (finns dock dem som stör sig...
men det bjuder jag på, ni kan ju alltid låta bli att läsa)

Samtal som har uppstått face to face
Samtal via middagar
Samtal via telefon
Samtal via mail och sms
Samtal och möten som jag inte trodde fanns.
Människor som har samma intressen som jag och samma tankesätt.
Så varma människor, så äkta.

Jag tror allt händer för en mening.
För varje gång jag får det bekräftat så blir jag så nöjd.

Allt slit, sorg, heartache, allt offrat och alla sömnlösa nätter, så får jag nu tillbaka.

Tänk om detta är pappas sätt att säga tack till mig
Tänk om det är han som ser till att jag får dessa möten och samtal
Att han har sett till att vi har hittat tillbaka till oss ingen...

Känner att jag är tillbaka till mitt Jag och vi till vårt Oss.

Ser fram emot hösten, vad den har att erbjuda mig och fler härliga möten.































Om människor inte ger dig något, låt bli.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar