Translate

fredag 27 september 2013

Världens stoltaste mamma...

JA ! Det har har hänt igen.
Jag har tydligen lyckats med Hanna också. 
Vet inte hur det blir så här eller hur jag har gjort det. Men mina barn pratar och berättar allt för mig och vad som hänger över dom.
Micca (18) berättar ALLT för mig och jag är så stolt o glad över det. Hon har gjort det i många år eller rättare sagt i alla år.
Ge respekt och få lika mycket respekt tillbaka. Ge och ta.
Lillasyster Hanna (9) har nyss visat detta också. Då tårarna rann på henne och hon berättade vad som hade hänt idag. Hon tyckte det kändes läskigt och otryggt. 
Både storasyster och jag själv satt/låg i hennes säng. Vi pratade länge och väl om den värld vi lever i. Vad det finns för knäppa, elaka, dumma och konstiga människor där ute. Att aldrig göra något som in känns rätt. Att alltid våga gå sin egen väg även om kompisarna säger något annat.
Jag är så glad att hon kan läsa av människor och situationerna. 

Kort och gott
Hanna sluta aldrig att berätta vad som tynger dig.
Som hon sa till oss - det är så skönt att prata, för då släpper den konstiga känslan i magen. 

Natten slutade i storasysterns säng...
Total kärlek 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar