Translate

fredag 27 september 2013

Har tänkt fortsätta...

Efter en härliga fikastund med min fina Pyttan har jag bestämt mig.
Eller rättare sagt Pyttan har bestämt...
Jag ska fasen inte låta någon dömma mig via min blogg.
Jag ska fortsätta skriva från mitt hjärta och vad jag tycker.
Ja...detta är JAG! 
Så här tänker jag utan det hörs, förutom här på min blogg. 
Kan inte låta bli att tänka, tänk om alla hade sagt det de verkligen tänkte.
Då hade det hade blivit helt kaos.

Pyttan och jag pratade mycket om människor och relationer.
Hur folk tänker och inte tänker. 
Vi kom fram till att man ska bara köra på.
Och det har jag tänkt att göra!
Stör du dig så...Hej Då ! ni stör min space i sådana fall.
Livet är för kort.

Till alla ni hundratals människor som är inne dagligen...
ha en super härlig helg.
För det ska jag ha och jag ska fylla den med så mycket kärlek
från alla olika håll och kanter.

Tack Pyttan...haha älskar dina ord, de ringer fortfarande I mitt huvud ! underbart.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar