Translate

tisdag 28 januari 2014

Härlig känsla...

Vardagslivet går sin gilla gång...

Mörker faller fort och finns kvar långt ut på morgonen. 
Det lilla snö som finns lyser upp till en viss del. Kylan biter sig fast och man längtar bort.
Man dagdrömmer sig igenom dagarna på både det som har varit och de som komma skall. 
Man längtar efter våren och den härliga vårkänslan man får.
Man fyller sina kvällar med ljus o mys, trevliga tv-program och yogakvällar för att hittat det.

Ett utvecklingsamtal med min närmsta chef idag fick all snö att smälta, solen sken inom mig och mina kinder röda av beröm. 
Jag har den bästa och ärligaste chefen och är så tacksam för det.
Våra samtal blir alltid så bra.
Tänk så mycket man kan få reda på om sig själv. Så mycket positiva saker som ösdes över mig på detta samtal.

En mycket bra dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar