Translate

fredag 17 oktober 2014

Svamp, guldtänder o sushi...

Ligger i hennes stora säng och ser på när hon hänger upp sina kläder. 

Vi kom till Stockholm igår med 100% energi.
Med mycket packning, mycket trötta och med mycket skratt.
Lämnade så gott som allt bara på hennes rum och drog in till storstaden.

Shoppade loss lite, mötte upp henne vännina, åt gott och hade en super rolig dag tillsammans.
Vi kom hem på kvällen och hängde med min super trevliga kusin.

När jag ligger här och ser på tänker jag ~ är detta verkligen min dotter? så stor hon har blivit, så stolt jag är, så långt hon har kommit, vilken mod hon har, kör sitt eget bryr sig inte om vad andra tycker, vilket "Jag" hon har, känner mig så hel när vi är tillsammans känner bara massa kärlek.

Imorse vaknade vi samtidigt och tittade på varandra, rullade samtidigt mot varandra och kröp ihop, gosade och kramades. 
Tänkte ~ detta är sista gången vi ligger och gosar på länge..kommer dröja till nästa gång.

Musiken spelar i bakgrunden med sköna toner och känner mig så anslappnad när jag ligger här på hennes rum. 
Hör Stockholmstrafiken igenom hennes fönster och känner doften av höstluften.

Ikväll lämnar jag halva mig kvar här...men först ska vi ha en till hel dag tillsammans innan jag tänker fälla några tårar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar