Translate

torsdag 20 november 2014

Curiosity killed the cat...

Fantastisk rolig dag 

Jag behövde verkligen vakna upp från min separationsångest, ta tag i läget och skratta ut ordentligt igen.
Har verkligen fått mig en rejäl sprak i baken.
Dagen började härligt redan på morgonen och bara fortsatte...

Bonusdottern ringde mig, jag hade svårt att hålla mig för skratt när hon pratade. Kanske inte de roligaste nyheterna men ett väldigt roligt sätt att berätta det på.
Börjar känna att våra 18 år åldersskillnaden kommer allt närmare.

Min älskade föredetta arbetskamrat kom förbi och hälsade på mig på jobb idag också, tillsammans med sin söta lilla son.
Verkligen en människa man saknar men finner sällan tiden eller tillfället att träffas.
Tacksam att man bara kan plocka upp där man slutade. 
Ser framemot vår vinkväll.

Som sagt en mycket härlig dag

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar