Translate

måndag 12 januari 2015

Vad ska jag säga ?...

Tack är det minsta

När jag träffade min man och vi gifte oss fick jag även denna galna familj på köpet.
Min mans äldsta vän och hans fru Mia.
Vänner som har stott min man nära i många år i ur och skur.

I början var det lite segt mellan oss och vi fruar satt mest med fint när våra män träffades.
Men sen vände det rejält mellan oss och vi fruar började rocka loss.
Vi fick barn samtidigt, vi var mammalediga tillsammans, våra barn lekte och fann varandra.

Idag är denna familj som en extrafamilj till vår lilla Hanna. 
Även de stora barnen vet att det är en familj som står oss väldigt nära.

Jag fann verkligen en sann vän
En vän som får ta del av mina galenheter
En vän som verkligen uppskattar vem jag är 
En vän som har ett härligt skratt, som är väldig lätt att få till skratt.

Så när det var dax för mig att fylla 40 fanns det bara ett sätt jag ville fira det på...
och det var tillsammans med denna familj.

Jag fick den finaste presenten någonsin 
En låt och film...
Kan inte se mig mätt på den.

Så ni som inte följer mig på Facebook eller inte har Facebook här är den.

Klicka på länken nedanför och njut.

Må vi leva med Thomas Di Leva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar