Translate

lördag 14 februari 2015

Half the Shades of Grey...

on Valentine's 

Vilken dag det blev...
Efter ett par timmars bilresa och lite snabblunch på vägen så var vi hemma igen hos Lill~fisen.

Hem och slängde av all vår packning, lite fix och don sen var det iväg igen på cykel tillbaka hem till våra goda vänner.

Vuxenkväll med barn...
Vi åt tidig middag tillsammans med barnen, som bestod av goda hemmagjorda pizzor.
Svalde ner det hela med lite vin och öl sen var vi iväg på cykel ner till stan.

Vilken härlig känsla att kunna vinka hejdå på barnen igenom fönstret och veta de klarar sig själva hemma i 2,5 timmar.

Efter en stund (med fnitter och skratt) så var vi på plats på biografen...och vi var inte ensamma kan jag säga fullsatt !

Mörkret föll och bioduken blev större
Sensuell musik strömmade ut igenom högtalarna
och Mr Grey trädde fram
En romantiskt, rolig, sexy och erotisk film.

Jag har aldrig någonsin upplevt en sådan tysthet på en biograf tidigare.
Jag trodde ett tag att alla hade satt popcornen i halsen och dött...

Riktigt roligt att iaktta människor och se hur de reagerar när det blir naket och porrigt på bioduken.

De unga tjejerna som satt till höger om mig skrattade nervöst under hela filmen.
Medelåldersmannen framför mig till höger strök sig själv på pannan oavbrutet medan hans fru satt fastfrusen.

När ljuset tändes igen såg de flesta lite röd rosiga ut om kinderna.
De flesta paren såg nykära ut och som små pussade på varandra.

Åter hemma med våra barn igen avslutade vi kvällen i jacuzzin.

En skön kväll med min Hanky, goda vänner och såklart Mr Grey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar