Translate

lördag 28 mars 2015

in seearch of my red nose...

Känner att jag har tappat min clownnäsa helt.

Frågan är var finner jag den igen ?

Igår firade vi min bonussons 20 årsdag med lite mat och dryck...inget stort alls, men alltid lika trevligt.
Tänk han fyllde 3år det året jag träffade hans pappa, så mycket som har hänt och så mycket vi har gått igenom.
Höga berg och djupa dalar...

Idag är hans riktiga födelsedag som han kommer att firar på sitt eget sätt och vi ska fira en liten tjejs namngivning i eftermiddag med goda vänner.

Huset är helt tomt på folk och solen skiner så nu ska jag ta min bok och krypa ner i sängen igen...bara för jag kan.
För idag finns inga måsten...

Även en dag som jag saknar min bästa vän otroligt mycket...men till valborg kommer hon hem en sväng... längtar så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar