Translate

söndag 26 april 2015

The Butler...

Igår kväll var jag iväg på ett vuxet party i Landskrona.

Jag packade ur alla mina väskor ur min bil och sen fick jag gå en liten bit.
Ringde på porttelefonen och släpptes in.

Släpade in mina väskor i hissen och tryckte på våning 2.
Pling plong sa det...och dörrarna öppnades sig och framför mig stod en sann Butler !
Med vit skjorta, svart fluga, väst och midjeförkläde.

Han visade mig in och jag möttes av ännu ett glatt gäng människor.
Under tiden jag packade upp mina grejer, så kom butlern med en härlig färgglad drink till mig på en bricka med en vit linne handduk hängande över hans arm...han bugade och sa ~varsågod.

En fantastisk rolig kväll med bra försäljning.

Ibland bara klickar man med folket man träffar...
Igår var en sådan kväll, hade lätt kunnat hängt kvar längre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar