Translate

söndag 20 september 2015

Mycket som händer...

och ja jag lever.

En hel vecka har gått sen mitt senaste inlägg.
Vad kan jag säga...jobb jobb o jobb.

Partytiderna har dragit igång på riktigt, hösten och vintern är då de flesta vill ha lite kul.
Både fredag o lördag var jag iväg och igår kväll slog jag eget rekord i Eslöv.

Idag var det att ladda om, packa om, tvätta av och fixa till i papperna.

Detta är det roligaste jag har gjort på länge.
Många säger -vad säger din man om att du är iväg?

Ja vad säger han....
Allt har sin tid och just nu är detta vad som passar. 
Extra chash är väl aldrig fel och jag är hemma i tid om kvällarna och vi kan umgås ändå.
Vill man att det ska fungera så gör de det.
Mäkligt att det inte ifrågasätts när par är ute och festar på varsitt håll.

Vet inte hur länge jag kommer att tycka detta är roligt, men så länge det ökar på kontot och att glädjen finns där så...
Sen är det underbart att väcka liv i par som har tappat varandra på vägen och hjälpa dem att hitta tillbaka.

Nästa fredag blir det party hemma hos en pigg o glad 68årig kvinna och hennes väninnor...ska bli riktigt roligt ! 

Ha en skön kväll vänner och se till att se varandra.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar